Testimonials

05/01/2011 16:54

 Kepada : Dr. Rashidinz

Assalamualaikum,
Terimakasih kerana dapat menolong saya sekeluarga dan pulihkan keadaan dari ilmu hitam yg timpa kami sekeluarga.
Sebelum ini, saya selalu marah2 dan selalu resah. Kepala saya asyik pening, tengkok dan bahu saya bisa2. 
Malam hari, tidur saya tak lena dan kadang2 meracau dan menendang dalam tidur.
Setelah Dr. Rashidinz dan teman2 datang mengubat serta kembalikan semangat kami sekeluarga. Keadaan kembali tenang dalam rumah kami. Walaupun semasa proses perubatan, perit dan bias rasanya, rasanya berbaloi apabila dapat dikeluarkan barang2 kotor dari badan saya dan anak2 saya. Selama lebih 5 bulan kami merana, akhirnya keadaan kembali tenang.
Akhir kata, kami sekeluarga ingin mengucapkan banyak2 terimakasih kepada Dr. Rashidinz dan teman2 kerana membantu kami.

Yang Benar,
R.A (Nama dirahsiakan untuk menjaga privacy pesakit)


Kepada : Dr. Rashidin Assalamualaikum Wr Wb. Saya bagi pihak ayah saya ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kerana dapat menolong mengeluarkan barang-barang kotor yang berada dalam diri ayah saya.. Setelah Dr. Rashidin dan penolong datang mengubat, Alhamdulillah, dengan kuasa Allah, ayah saya telah beransur pulih. Keadaan bapa saya kembali tenang. Akhir kata, saya ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada Dr. Rashidin dan pembantu kerana membantu ayah saya. 

Yang Benar,
Hamba Allah

"After the fourth session of jabat urat with Dr Din coupled with the supplement recommended by him, I noticed an immediate positive effect and also noticed a definite difference in the strength of my erection. The treatment has brought back my confidence level when I I am with my wife. We really felt like a newly married couple. 
 
You can lose your favourite gadget or your car and you can still survive but you can’t live without a satisfactory manhood. I am truly delighted that I have very satisfactory arousals just like in my early 20s and its all natural (I'm in my 40s).
 
I am so enthusiastic about the change and it encourages me to complete the session. I would recommend other guys who face issue with their manhood to put aside their shyness and consult Dr Din. Thanks Doc.
 
BI"

Seorang Doktor,  yang mempunyai masalah sakit perut telah datang berjumpa saya pada 2hb Sep lalu. Setelah di scan, saya dapati dia mempunyai beberapa masalah sihir yang telah lama dan "berakar" dalam tubuh dia terutama pada kawasan perut. 

Rawatan bedah haqiqat telah saya jalankan supaya dapat menarik sihir dan di buang serta menguatkan aura energi perut dan organ dalaman-nya.  Ketika proses penarikkan, saya telah menarik sihir tersebut turun ke arah kakinya menuju ibu jarinya (utk ditarik keluar dari tubuhnya).  Waktu menurun di kakinya dia mengadu rasa pedih bila sihir itu turun ibarat kakinya bisa. Saya juga membekalkan sedikit ubatan untuk menguatkan perutnya.

Pada hari Isnin yang berikut, dia datang kembali dan memberitahu sakitnya perutnya telah hilang, walhal sakit ini telah bertahun lamanya.
 
-Dr. A-
 
"Pada 21hb Sep lalu,  saya ada merawat seorang wanita yang telah bertunang lebi kurang, 5-6 bulan sahaja. Beliau mengadu melihat makhluk berwarna putih dan hitam didalam rumahnya. Tunangnya pula mudah bersikap panas baran sejak sebulan 2,  yang lalu.
 
Simtom yang dirasakannya kira-kira 2 bulan yang lalu, antara lain, pendarahan yang berlebihan waktu datang bulannya, susah tidur malam, sentiasa bergaduh dengan tunangnya bila berada di rumah tetapi hilang marah bila diluar rumah serta melihat 2 makhluk halus tersebut.
 
Setelah discan, saya dapati makhluk putih yg di lihat tu sebenarnya pontianak yang telah dihantar untuk memutuskan pertunangannya. Begitu juga dengan makhluk hitam. Ia dihantar untuk mengganggu tunangnya agar mereka berpisah.
 
Pertama, saya telah merawat tunangnya dengan memberikannya air yang telah saya jampikan. Kemudian saya menarik barang tersebut darinya. Setelah kurang lebih 30 minit, saya tanyakan khabarnya. Dan dia menjawab yang badannya  rasa lega dah tenang seperti ada yang terangkat keluar darinya.
 
Untuk wanita ini, memandangkan yang dihantar padanya telah lama dibiarkan, saya memandikannya dengan disaksikan ibunya. Setelah dimandikan, tunangnya telah memberi komen yang wajahnya telah berubah dari sebelumnya. Saya menjampikan air dan memberikan pada wanita tersebut.
 
Wanita ini memberi maklum-balas, bahawa beliau rasakan dirinya rasa lebih segar. Beliau juga merasa tubuh lebih ringan dan tenang dari sebelumnya.
 
Saya mengakhiti rawatan dengan membekalkan air 1 botol pada mereka dan kemudian menunggu maklum-balas seterusnya dalam beberapa hari ini."
 
-anonymous-

Kepada : Dr. Rashidinz

Assalamualaikum,

Terimakasih kerana dapat menolong saya sekeluarga dan pulihkan keadaan dari ilmu hitam yg timpa kami sekeluarga.

Sebelum ini, saya selalu marah2 dan selalu resah. Kepala saya asyik pening, tengkok dan bahu saya bisa2. 

Malam hari, tidur saya tak lena dan kadang2 meracau dan menendang dalam tidur.

Setelah Dr. Rashidinz dan teman2 datang mengubat serta kembalikan semangat kami sekeluarga. Keadaan kembali tenang dalam rumah kami. Walaupun semasa proses perubatan, perit dan bias rasanya, rasanya berbaloi apabila dapat dikeluarkan barang2 kotor dari badan saya dan anak2 saya. Selama lebih 5 bulan kami merana, akhirnya keadaan kembali tenang.

Akhir kata, kami sekeluarga ingin mengucapkan banyak2 terimakasih kepada Dr. Rashidinz dan teman2 kerana membantu kami.

Yang Benar,

R.A (Nama dirahsiakan untuk menjaga privacy pesakit)
Back

Search site

© 2011 All rights reserved.